آ

  • آزاد دوست، مصطفی کارکردها و رویکردهای رسانه در مدیریت بحران [دوره 5، 30 و 31، 1396، صفحه 27-38]
  • آصف، هاجر بررسی نقش رسانه‌های جمعی در پیشبرد توسعه فرهنگی [دوره 5، 30 و 31، 1396، صفحه 59-70]
  • آصف، هاجر رسانه دیده‌بان یا دیده‌بانی رسانه [دوره 5، شماره 35، 1396، صفحه 5-6]
  • آصف، هاجر مکتب فرانکفورت از رسانههای سنتی تا رسانههای مدرن [دوره 5، شماره 38، 1396، صفحه 5-8]
  • آقامحسنی، وحید چه اتفاقی برای اخبار تلویزیونی میافتد؟ [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 9-20]

ا

  • احمدنیا، میثم مدیریت رسانه‌ای در سازمان‌های غیررسانه‌ای [دوره 5، شماره 32، 1396، صفحه 59-68]
  • اسدی، عباس بازگشت به اعتبار رسانه‌های سنتی [دوره 5، شماره 35، 1396، صفحه 7-10]
  • اسدی، عباس روزنامه‌نگاری ایران؛ بی‌آرمان و بی‌پیام زمان [دوره 5، شماره 36، 1396، صفحه 5-8]
  • اسمعیل زاده مشگی، علی تأثیر رسانه اجتماعی بر رفتار مصرف‌کننده و فرایند تصمیم‌گیری [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 71-80]
  • اصنافی، سید محمدرضا نسب‌شناسی رسانه‌های اجتماعی و انتخابات پیش رو [دوره 5، شماره 29، 1396، صفحه 11-18]
  • اکبر زاده، مرضیه تأثیر رسانه‌های جمعی بر شکل‌دهی افکار عمومی در انتخابات [دوره 5، شماره 29، 1396، صفحه 75-82]
  • البرزی، هادی خبرنگاری خلاق در عصر رسانه‌های اجتماعی [دوره 5، شماره 36، 1396، صفحه 43-50]
  • البرزی، هادی جای خالی ارزش خبری امید در رسانه‌ها [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 7-10]
  • امیدی، حمزه میزان اعتماد دانشجویان به پوشش خبری حادثه پلاسکو در شبکه خبر [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 57-66]
  • امینی، اشرف مزایای برجسته استفاده از رسانه‌های اجتماعی، در شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 39-52]
  • انتظامی بیان، نرگس جامعه‌پذیری سیاسی و تلویزیون [دوره 5، شماره 36، 1396، صفحه 9-18]
  • ایمان‌زاده، سمیه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و تقویت آن توسط رسانه [دوره 5، شماره 33، 1396، صفحه 41-54]

ب

  • بابا پیر علی، سمیه بررسی تأثیرات خدمات ارزش‌افزوده بر روزنامه‌نگاری [دوره 5، شماره 38، 1396، صفحه 25-56]
  • باباپیرعلی، سمیه نقش رهبران فکری، در مدیریت محتوای شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 5، 30 و 31، 1396، صفحه 9-26]
  • باباپیرعلی، سمیه کاربرد هوش تجاری در مدیریت راهبردی سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 5، 30 و 31، 1396، صفحه 51-58]
  • باحجب قدسی، ساناز واکاوی مفهومی پوسترهای سیاسی در ایران، از منظر مکتب فرانکفورت [دوره 5، شماره 29، 1396، صفحه 19-34]
  • بطحائی، سیده مریم بررسی ارتباط سبک شخصیت و شایستگی مدیران رسانه با اثربخشی مدیریتی [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 53-62]
  • بوالحسنی، فائزه مربع مشکلات منابع انسانی کارکنان در سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 5، شماره 38، 1396، صفحه 77-86]

ت

  • توفیق‌فر، بهزاد سواد رسانه‌ای، انتخاب پیام با دروازه‌بانی اخلاق فردی [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 63-74]

ج

  • جهانشاهی، امید چه اتفاقی برای اخبار تلویزیونی میافتد؟ [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 9-20]
  • جهانشاهی، امید رابطه میان مصرف رسانه‌ای، سواد رسانه‌ای و مشارکت سیاسی [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 33-46]
  • جوادی، سوده بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و تقویت آن توسط رسانه [دوره 5، شماره 33، 1396، صفحه 41-54]
  • جوادی، سوده سوره تهران چالش رسانه‌ها در مبارزه با فساد اداری [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 53-62]
  • جوادی، کبری روابط عمومی الکترونیک، موانع و محدودیت های حضور در شبکه‌های اجتماعی [دوره 5، شماره 30، 1396، صفحه 73-82]

ح

  • حسام، فرزانه مقایسه تطبیقی «اسامی شخصیت‌های مجموعه‌های تلویزیونی» و «اسامی موالید» [دوره 5، شماره 32، 1396، صفحه 47-58]
  • حسینی، لیلا بررسی ترویج سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، در مجلات رشد معلم در سال‌های 1390تا 1395 [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 11-22]
  • حق‌شناس، دکتر مریم توانمندسازی منابع انسانی سازمان‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان یک ایده [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 67-76]
  • حق‌شناس، مریم توسعه آموزش از راه دور در تلویزیون ایران [دوره 5، 30 و 31، 1396، صفحه 5-8]
  • حق‌شناس، مریم لزوم کارآفرینی کمپین‌های تبلیغاتی به‌عنوان واسطه‌گران بازار رسانه‌ای [دوره 5، شماره 32، 1396، صفحه 5-8]
  • حق‌شناس، مریم نقش روابط عمومی و رسانه در افزایش آگاهی و تنویر افکار مخاطبان [دوره 5، شماره 30، 1396، صفحه 41-44]
  • حق‌شناس، مریم شبکه‌های اجتماعی، مزایا و بروز آسیب‌های آن در جوانان ایران [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 41-53]
  • حق‌شناس، مریم مربع مشکلات منابع انسانی کارکنان در سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 5، شماره 38، 1396، صفحه 77-86]
  • حق‌شناس، مریم نقش رسانه‌های اجتماعی در جلب رضایت ارباب‌رجوع سازمان‌ها [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 47-56]
  • حیدر، مرجان تأثیر استفاده از رسانه‌های جمعی بر میزان آگاهی جوانان از هویت ملی و فرهنگی [دوره 5، شماره 38، 1396، صفحه 57-66]

خ

  • خرامید، محمداحسان بازنمایی گرایش‌های کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی تلگرام [دوره 5، شماره 35، 1396، صفحه 11-18]
  • خردیار، سمیه تشریح شخصیت دونالد ترامپ از طریق سبک ارتباطی: بزرگنمایی، غیررسمی بودن و پویایی [دوره 5، شماره 29، 1396، صفحه 67-74]
  • خشنود، محمدمهدی بررسی عوامل مؤثر در توسعه روابط عمومی الکترونیک در شرکت واحد اتوبوس‌رانی شهر تهران [دوره 5، شماره 35، 1396، صفحه 19-28]

د

  • دهقانی، ابوذر بررسی ارتباط سبک شخصیت و شایستگی مدیران رسانه با اثربخشی مدیریتی [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 53-62]
  • دهنادی، محمدصادق نگره‌ای بر مدیریت رسانه‌ای انتخابات [دوره 5، شماره 29، 1396، صفحه 43-50]
  • دیانی، میکائیل بررسی تأثیر استفاده از اینترنت بر پیشرفت تحصیلی [دوره 5، شماره 32، 1396، صفحه 19-28]
  • دیانی، میکائیل محدودیت‌های ناظر بر آزادی بیان رسانه‌ها در نظام حقوقی ایران و رویه دادگاه اروپایی حقوق بشر [دوره 5، شماره 36، 1396، صفحه 51-62]

ر

  • رجبی فروتن، مرضیه آسیب‌شناسی سیاست‌های سازمان‌های مسئول در زمینه توسعه انیمیشن ایران [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 77-88]
  • رضا پناه، مولود تأثیر رسانه اجتماعی بر رفتار مصرف‌کننده و فرایند تصمیم‌گیری [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 71-80]
  • رضوی، فاطمه سادات بررسی ارتباطات و رسانه از منظر امام علی (ع) در نهج‌البلاغه [دوره 5، شماره 32، 1396، صفحه 29-46]
  • رهنما، شهریار بررسی ساختار تشکیلاتی روابط عمومی ها در ایران [دوره 5، شماره 30، 1396، صفحه 59-72]
  • روشندل اربطانی، طاهر ارائه مدل تقویت هویت ملی جوانان، با استفاده از ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی داخلی [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 23-40]

ز

  • زابلی‌زاده، اردشیر رابطه فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی کارکنان، شبکه بین‌المللی خبر [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 21-38]

س

  • سلگی، محسن شبکه‌های اجتماعی؛ جهش از میکروفون به ماکروفون [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 5-8]
  • سلگی، محسن درنگی بر تلگرامی شدن انتخابات [دوره 5، شماره 29، 1396، صفحه 7-10]
  • سلوکی، فاطمه شبکه‌های اجتماعی، مزایا و بروز آسیب‌های آن در جوانان ایران [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 41-53]
  • سید محسنی، سیدشهاب روابط عمومی واثر بخشی فنون رسانهای [دوره 5، شماره 30، 1396، صفحه 33-40]

ش

  • شریفی، دکتر سید مهدی مکتب فرانکفورت از رسانههای سنتی تا رسانههای مدرن [دوره 5، شماره 38، 1396، صفحه 5-8]
  • شریفی، سید مهدی بررسی تأثیر استفاده از اینترنت بر پیشرفت تحصیلی [دوره 5، شماره 32، 1396، صفحه 19-28]
  • شریفی، سید مهدی از رسانه گلخانه‌ای تا دانشگاه گلخانه‌ای [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 5-6]
  • شریفی، سید مهدی ارائه مدل تقویت هویت ملی جوانان، با استفاده از ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی داخلی [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 23-40]
  • شفیعی، محسن توانمندسازی منابع انسانی سازمان‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان یک ایده [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 67-76]

ص

  • صباغیان بیدگلی، مهدی رابطه فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی کارکنان، شبکه بین‌المللی خبر [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 21-38]
  • صبوحی، میثم زنجیره ارزش در سازمان‌های رسانه‌ای: مطالعه موردی صنعت فیلم‌سازی و شبکه‌های تلویزیونی [دوره 5، شماره 33، 1396، صفحه 55-80]
  • صبوری خسروشاهی، حبیب میزان اعتماد دانشجویان به پوشش خبری حادثه پلاسکو در شبکه خبر [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 57-66]
  • صفایی‌نژاد، قاسم اداره هولدینگی رسانه و هم‌افزایی در آن [دوره 5، شماره 36، 1396، صفحه 31-42]
  • صفورا، محمدعلی آسیب‌شناسی سیاست‌های سازمان‌های مسئول در زمینه توسعه انیمیشن ایران [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 77-88]
  • صلواتیان، سیاوش بازی‌وارسازی و نقش‌آفرینی آن در رسانه‌های اجتماعی [دوره 5، شماره 33، 1396، صفحه 11-26]
  • صلواتیان، سیاوش زنجیره ارزش در سازمان‌های رسانه‌ای: مطالعه موردی صنعت فیلم‌سازی و شبکه‌های تلویزیونی [دوره 5، شماره 33، 1396، صفحه 55-80]

ع

  • عابدی، محسن رسانه پویانمایی: آگاهی‌بخشی و ادراک محیط‌زیست [دوره 5، شماره 33، 1396، صفحه 27-40]
  • عباسی، حجت الله هویت‌سازی در جامعه شبکه‌ای [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 5-8]
  • عسگرزاده، سید محسن قوانین و مقررات بین‌المللی حاکم بر اینترنت با اشاره مقایسه‌ای با این مقررات در ایران [دوره 5، شماره 32، 1396، صفحه 69-78]
  • عطارزاده، مجتبی تأثیر آسیب نهاد خانواده در فضای مجازی بر هویت ایرانی [دوره 5، شماره 35، 1396، صفحه 29-54]
  • عقبی مالفجانی، فاطمه مزایای برجسته استفاده از رسانه‌های اجتماعی، در شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 39-52]
  • علی‌آبادی، دکتر گیتا رابطه میان مصرف رسانه‌ای، سواد رسانه‌ای و مشارکت سیاسی [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 33-46]

ف

  • فراهانی نیک، حسین مقایسه تطبیقی «اسامی شخصیت‌های مجموعه‌های تلویزیونی» و «اسامی موالید» [دوره 5، شماره 32، 1396، صفحه 47-58]
  • فرجی، سجاد نژاد، قومیت و تحلیل محتوای رسانه‌های ورزشی: یک تأمل انتقادی [دوره 5، شماره 36، 1396، صفحه 63-80]
  • فرخی، زهرا خبرنگاری خلاق در عصر رسانه‌های اجتماعی [دوره 5، شماره 36، 1396، صفحه 43-50]
  • فرهنگی، محمدمهدی واکاوی مفهومی پوسترهای سیاسی در ایران، از منظر مکتب فرانکفورت [دوره 5، شماره 29، 1396، صفحه 19-34]

ق

  • قاسمزاده، حسن تأثیرگذاری بر افکار عمومی در مدیریت بحران، از طریق روابط عمومی مدرن [دوره 5، شماره 30، 1396، صفحه 45-58]
  • قجر، شبنم بررسی نقش رسانه بر میزان فرهنگ عمومی [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 63-70]
  • قدکساز خسروشاهی، یوسف چالش‌های ورود به صنعت ماهواره در ایران [دوره 5، شماره 32، 1396، صفحه 9-18]
  • قنبری، سعید کارکردها و رویکردهای رسانه در مدیریت بحران [دوره 5، 30 و 31، 1396، صفحه 27-38]
  • قنبری، سعید مدیریت تعمیم برند در سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 5، 30 و 31، 1396، صفحه 71-77]

ک

  • کرمی، غلامحسین رسانه پویانمایی: آگاهی‌بخشی و ادراک محیط‌زیست [دوره 5، شماره 33، 1396، صفحه 27-40]
  • کروبی، مهدی نقش رسانه در برندسازی مقصدهای گردشگری سلامت [دوره 5، شماره 36، 1396، صفحه 19-30]
  • کریمی، کیانوش بازی‌وارسازی و نقش‌آفرینی آن در رسانه‌های اجتماعی [دوره 5، شماره 33، 1396، صفحه 11-26]
  • کریمی، محمدهادی تأثیرات رسانه در تربیت فرزندان و سبک زندگی آنان در خانواده [دوره 5، شماره 38، 1396، صفحه 67-76]
  • کشاورزیان، مهدی مدیریت رسانه‌ای در سازمان‌های غیررسانه‌ای [دوره 5، شماره 32، 1396، صفحه 59-68]
  • کهنسال، سعید تأثیر استفاده از رسانه‌های جمعی بر میزان آگاهی جوانان از هویت ملی و فرهنگی [دوره 5، شماره 38، 1396، صفحه 57-66]

گ

  • گنجی، معصومه نقش مدیریت رسانه‌ای تولیدات تلویزیونی برانتخاب شناختی برنامه‌ها از سوی مخاطبان [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 9-32]

م

  • مازندرانی، حبیب الله تبیین ضرورت ارتقای سواد رسانه‌ای مبتنی بر سنتز پژوهی [دوره 5، شماره 38، 1396، صفحه 9-24]
  • مایلی، محمدرضا واکاوی مفهومی پوسترهای سیاسی در ایران، از منظر مکتب فرانکفورت [دوره 5، شماره 29، 1396، صفحه 19-34]
  • محمدی، زهرا بررسی ارتباطات و رسانه از منظر امام علی (ع) در نهج‌البلاغه [دوره 5، شماره 32، 1396، صفحه 29-46]
  • محمدی، زهرا بررسی ترویج سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، در مجلات رشد معلم در سال‌های 1390تا 1395 [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 11-22]
  • مسعودی، سارا چگونگی طراحی کمپین سیاسی هوشمند [دوره 5، شماره 29، 1396، صفحه 35-42]
  • مشرقی، محسن الزامات کلیدی به‌کارگیری مدل تأمین مالی جمعی برای تولیدات رسانه‌ای [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 75-87]
  • مشرقی، محسن نوآوری رسانه‌ای؛ چیستی، چرایی و چگونگی [دوره 5، شماره 35، 1396، صفحه 55-64]
  • معما، پوریا مدیریت تعمیم برند در سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 5، 30 و 31، 1396، صفحه 71-77]
  • معیری، حمید گذر از روابط عمومی مدرن به پست مدرن [دوره 5، شماره 30، 1396، صفحه 25-32]
  • ملکی، راحله نقش رسانه در برندسازی مقصدهای گردشگری سلامت [دوره 5، شماره 36، 1396، صفحه 19-30]
  • مهمانلی، مهران بررسی نقش رسانه بر میزان فرهنگ عمومی [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 63-70]
  • موحدی نیا، رضا بررسی ارتباط سبک شخصیت و شایستگی مدیران رسانه با اثربخشی مدیریتی [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 53-62]
  • موسوی، فهیمه سادات تأثیر استفاده از رسانه‌های جمعی بر میزان آگاهی جوانان از هویت ملی و فرهنگی [دوره 5، شماره 38، 1396، صفحه 57-66]
  • موسوی خامنه، مریم رابطه میان مصرف رسانه‌ای، سواد رسانه‌ای و مشارکت سیاسی [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 33-46]
  • مولائی، سید محمد ارائه مدل تقویت هویت ملی جوانان، با استفاده از ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی داخلی [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 23-40]
  • میرزا ابوالحسن خان ایلچی، محسن کاربست رسانه های نوین در روابط عمومی مالی [دوره 5، شماره 30، 1396، صفحه 7-24]
  • میر سعیدی، سید حامد نقش رسانه‌های اجتماعی در جلب رضایت ارباب‌رجوع سازمان‌ها [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 47-56]

ن

  • ندائی، امیر حسن آسیب‌شناسی سیاست‌های سازمان‌های مسئول در زمینه توسعه انیمیشن ایران [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 77-88]
  • نصیرایی، احمد خودارجاعی از سوی سیاستمداران در توییتر: راهکارهایی جهت تطبیق با 041کاراکتر [دوره 5، شماره 29، 1396، صفحه 51-66]
  • نصیرایی، احمد تأثیرگذاری بر افکار عمومی در مدیریت بحران، از طریق روابط عمومی مدرن [دوره 5، شماره 30، 1396، صفحه 45-58]
  • نعمتی انارکی، داوود رابطه فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی کارکنان، شبکه بین‌المللی خبر [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 21-38]
  • نقیب السادات، سید رضا نقش مدیریت رسانه‌ای تولیدات تلویزیونی برانتخاب شناختی برنامه‌ها از سوی مخاطبان [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 9-32]
  • نوبری، علی بررسی تأثیر استفاده از اینترنت بر پیشرفت تحصیلی [دوره 5، شماره 32، 1396، صفحه 19-28]
  • نوری محب، صابر الزامات کلیدی به‌کارگیری مدل تأمین مالی جمعی برای تولیدات رسانه‌ای [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 75-87]
  • نوری محب، صابر نوآوری رسانه‌ای؛ چیستی، چرایی و چگونگی [دوره 5، شماره 35، 1396، صفحه 55-64]

و

  • واقف، فاطمه بررسی تأثیر رسانه جمعی بر توانمندسازی زنان استان تهران [دوره 5، 30 و 31، 1396، صفحه 39-50]
  • وصالی، لیلا فضای مجازی فرصت بازگشت را از افراد می‌گیرد [دوره 5، شماره 33، 1396، صفحه 5-10]

ه

  • همایون، محمد هادی ارائه مدل تقویت هویت ملی جوانان، با استفاده از ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی داخلی [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 23-40]

ی

  • یمینی فیروز، مینا عوامل موفقیت رسانه‌های مجازی و مقایسه آن با رسانه‌های مکتوب [دوره 5، شماره 35، 1396، صفحه 65-80]