آ
-
آزاد دوست، مصطفی
کارکردها و رویکردهای رسانه در مدیریت بحران [دوره 5، 30 و 31، 1396، صفحه 27-38]
-
آصف، هاجر
بررسی نقش رسانههای جمعی در پیشبرد توسعه فرهنگی [دوره 5، 30 و 31، 1396، صفحه 59-70]
-
آصف، هاجر
رسانه دیدهبان یا دیدهبانی رسانه [دوره 5، شماره 35، 1396، صفحه 5-6]
-
آصف، هاجر
مکتب فرانکفورت از رسانههای سنتی تا رسانههای مدرن [دوره 5، شماره 38، 1396، صفحه 5-8]
-
آقامحسنی، وحید
چه اتفاقی برای اخبار تلویزیونی میافتد؟ [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 9-20]
ا
-
احمدنیا، میثم
مدیریت رسانهای در سازمانهای غیررسانهای [دوره 5، شماره 32، 1396، صفحه 59-68]
-
اسدی، عباس
بازگشت به اعتبار رسانههای سنتی [دوره 5، شماره 35، 1396، صفحه 7-10]
-
اسدی، عباس
روزنامهنگاری ایران؛ بیآرمان و بیپیام زمان [دوره 5، شماره 36، 1396، صفحه 5-8]
-
اسمعیل زاده مشگی، علی
تأثیر رسانه اجتماعی بر رفتار مصرفکننده و فرایند تصمیمگیری [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 71-80]
-
اصنافی، سید محمدرضا
نسبشناسی رسانههای اجتماعی و انتخابات پیش رو [دوره 5، شماره 29، 1396، صفحه 11-18]
-
اکبر زاده، مرضیه
تأثیر رسانههای جمعی بر شکلدهی افکار عمومی در انتخابات [دوره 5، شماره 29، 1396، صفحه 75-82]
-
البرزی، هادی
خبرنگاری خلاق در عصر رسانههای اجتماعی [دوره 5، شماره 36، 1396، صفحه 43-50]
-
البرزی، هادی
جای خالی ارزش خبری امید در رسانهها [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 7-10]
-
امیدی، حمزه
میزان اعتماد دانشجویان به پوشش خبری حادثه پلاسکو در شبکه خبر [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 57-66]
-
امینی، اشرف
مزایای برجسته استفاده از رسانههای اجتماعی، در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 39-52]
-
انتظامی بیان، نرگس
جامعهپذیری سیاسی و تلویزیون [دوره 5، شماره 36، 1396، صفحه 9-18]
-
ایمانزاده، سمیه
بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و تقویت آن توسط رسانه [دوره 5، شماره 33، 1396، صفحه 41-54]
ب
-
بابا پیر علی، سمیه
بررسی تأثیرات خدمات ارزشافزوده بر روزنامهنگاری [دوره 5، شماره 38، 1396، صفحه 25-56]
-
باباپیرعلی، سمیه
نقش رهبران فکری، در مدیریت محتوای شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 5، 30 و 31، 1396، صفحه 9-26]
-
باباپیرعلی، سمیه
کاربرد هوش تجاری در مدیریت راهبردی سازمانهای رسانهای [دوره 5، 30 و 31، 1396، صفحه 51-58]
-
باحجب قدسی، ساناز
واکاوی مفهومی پوسترهای سیاسی در ایران، از منظر مکتب فرانکفورت [دوره 5، شماره 29، 1396، صفحه 19-34]
-
بطحائی، سیده مریم
بررسی ارتباط سبک شخصیت و شایستگی مدیران رسانه با اثربخشی مدیریتی [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 53-62]
-
بوالحسنی، فائزه
مربع مشکلات منابع انسانی کارکنان در سازمانهای رسانهای [دوره 5، شماره 38، 1396، صفحه 77-86]
ت
-
توفیقفر، بهزاد
سواد رسانهای، انتخاب پیام با دروازهبانی اخلاق فردی [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 63-74]
ج
-
جهانشاهی، امید
چه اتفاقی برای اخبار تلویزیونی میافتد؟ [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 9-20]
-
جهانشاهی، امید
رابطه میان مصرف رسانهای، سواد رسانهای و مشارکت سیاسی [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 33-46]
-
جوادی، سوده
بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و تقویت آن توسط رسانه [دوره 5، شماره 33، 1396، صفحه 41-54]
-
جوادی، سوده
سوره تهران چالش رسانهها در مبارزه با فساد اداری [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 53-62]
-
جوادی، کبری
روابط عمومی الکترونیک، موانع و محدودیت های حضور در شبکههای اجتماعی [دوره 5، شماره 30، 1396، صفحه 73-82]
ح
-
حسام، فرزانه
مقایسه تطبیقی «اسامی شخصیتهای مجموعههای تلویزیونی» و «اسامی موالید» [دوره 5، شماره 32، 1396، صفحه 47-58]
-
حسینی، لیلا
بررسی ترویج سند تحول بنیادین آموزشوپرورش، در مجلات رشد معلم در سالهای 1390تا 1395 [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 11-22]
-
حقشناس، دکتر مریم
توانمندسازی منابع انسانی سازمانها از طریق شبکههای اجتماعی بهعنوان یک ایده [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 67-76]
-
حقشناس، مریم
توسعه آموزش از راه دور در تلویزیون ایران [دوره 5، 30 و 31، 1396، صفحه 5-8]
-
حقشناس، مریم
لزوم کارآفرینی کمپینهای تبلیغاتی بهعنوان واسطهگران بازار رسانهای [دوره 5، شماره 32، 1396، صفحه 5-8]
-
حقشناس، مریم
نقش روابط عمومی و رسانه در افزایش آگاهی و تنویر افکار مخاطبان [دوره 5، شماره 30، 1396، صفحه 41-44]
-
حقشناس، مریم
شبکههای اجتماعی، مزایا و بروز آسیبهای آن در جوانان ایران [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 41-53]
-
حقشناس، مریم
مربع مشکلات منابع انسانی کارکنان در سازمانهای رسانهای [دوره 5، شماره 38، 1396، صفحه 77-86]
-
حقشناس، مریم
نقش رسانههای اجتماعی در جلب رضایت اربابرجوع سازمانها [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 47-56]
-
حیدر، مرجان
تأثیر استفاده از رسانههای جمعی بر میزان آگاهی جوانان از هویت ملی و فرهنگی [دوره 5، شماره 38، 1396، صفحه 57-66]
خ
-
خرامید، محمداحسان
بازنمایی گرایشهای کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی تلگرام [دوره 5، شماره 35، 1396، صفحه 11-18]
-
خردیار، سمیه
تشریح شخصیت دونالد ترامپ از طریق سبک ارتباطی: بزرگنمایی، غیررسمی بودن و پویایی [دوره 5، شماره 29، 1396، صفحه 67-74]
-
خشنود، محمدمهدی
بررسی عوامل مؤثر در توسعه روابط عمومی الکترونیک در شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران [دوره 5، شماره 35، 1396، صفحه 19-28]
د
-
دهقانی، ابوذر
بررسی ارتباط سبک شخصیت و شایستگی مدیران رسانه با اثربخشی مدیریتی [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 53-62]
-
دهنادی، محمدصادق
نگرهای بر مدیریت رسانهای انتخابات [دوره 5، شماره 29، 1396، صفحه 43-50]
-
دیانی، میکائیل
بررسی تأثیر استفاده از اینترنت بر پیشرفت تحصیلی [دوره 5، شماره 32، 1396، صفحه 19-28]
-
دیانی، میکائیل
محدودیتهای ناظر بر آزادی بیان رسانهها در نظام حقوقی ایران و رویه دادگاه اروپایی حقوق بشر [دوره 5، شماره 36، 1396، صفحه 51-62]
ر
-
رجبی فروتن، مرضیه
آسیبشناسی سیاستهای سازمانهای مسئول در زمینه توسعه انیمیشن ایران [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 77-88]
-
رضا پناه، مولود
تأثیر رسانه اجتماعی بر رفتار مصرفکننده و فرایند تصمیمگیری [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 71-80]
-
رضوی، فاطمه سادات
بررسی ارتباطات و رسانه از منظر امام علی (ع) در نهجالبلاغه [دوره 5، شماره 32، 1396، صفحه 29-46]
-
رهنما، شهریار
بررسی ساختار تشکیلاتی روابط عمومی ها در ایران [دوره 5، شماره 30، 1396، صفحه 59-72]
-
روشندل اربطانی، طاهر
ارائه مدل تقویت هویت ملی جوانان، با استفاده از ظرفیتهای شبکههای اجتماعی داخلی [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 23-40]
ز
-
زابلیزاده، اردشیر
رابطه فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی کارکنان، شبکه بینالمللی خبر [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 21-38]
س
-
سلگی، محسن
شبکههای اجتماعی؛ جهش از میکروفون به ماکروفون [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 5-8]
-
سلگی، محسن
درنگی بر تلگرامی شدن انتخابات [دوره 5، شماره 29، 1396، صفحه 7-10]
-
سلوکی، فاطمه
شبکههای اجتماعی، مزایا و بروز آسیبهای آن در جوانان ایران [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 41-53]
-
سید محسنی، سیدشهاب
روابط عمومی واثر بخشی فنون رسانهای [دوره 5، شماره 30، 1396، صفحه 33-40]
ش
-
شریفی، دکتر سید مهدی
مکتب فرانکفورت از رسانههای سنتی تا رسانههای مدرن [دوره 5، شماره 38، 1396، صفحه 5-8]
-
شریفی، سید مهدی
بررسی تأثیر استفاده از اینترنت بر پیشرفت تحصیلی [دوره 5، شماره 32، 1396، صفحه 19-28]
-
شریفی، سید مهدی
از رسانه گلخانهای تا دانشگاه گلخانهای [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 5-6]
-
شریفی، سید مهدی
ارائه مدل تقویت هویت ملی جوانان، با استفاده از ظرفیتهای شبکههای اجتماعی داخلی [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 23-40]
-
شفیعی، محسن
توانمندسازی منابع انسانی سازمانها از طریق شبکههای اجتماعی بهعنوان یک ایده [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 67-76]
ص
-
صباغیان بیدگلی، مهدی
رابطه فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی کارکنان، شبکه بینالمللی خبر [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 21-38]
-
صبوحی، میثم
زنجیره ارزش در سازمانهای رسانهای: مطالعه موردی صنعت فیلمسازی و شبکههای تلویزیونی [دوره 5، شماره 33، 1396، صفحه 55-80]
-
صبوری خسروشاهی، حبیب
میزان اعتماد دانشجویان به پوشش خبری حادثه پلاسکو در شبکه خبر [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 57-66]
-
صفایینژاد، قاسم
اداره هولدینگی رسانه و همافزایی در آن [دوره 5، شماره 36، 1396، صفحه 31-42]
-
صفورا، محمدعلی
آسیبشناسی سیاستهای سازمانهای مسئول در زمینه توسعه انیمیشن ایران [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 77-88]
-
صلواتیان، سیاوش
بازیوارسازی و نقشآفرینی آن در رسانههای اجتماعی [دوره 5، شماره 33، 1396، صفحه 11-26]
-
صلواتیان، سیاوش
زنجیره ارزش در سازمانهای رسانهای: مطالعه موردی صنعت فیلمسازی و شبکههای تلویزیونی [دوره 5، شماره 33، 1396، صفحه 55-80]
ع
-
عابدی، محسن
رسانه پویانمایی: آگاهیبخشی و ادراک محیطزیست [دوره 5، شماره 33، 1396، صفحه 27-40]
-
عباسی، حجت الله
هویتسازی در جامعه شبکهای [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 5-8]
-
عسگرزاده، سید محسن
قوانین و مقررات بینالمللی حاکم بر اینترنت با اشاره مقایسهای با این مقررات در ایران [دوره 5، شماره 32، 1396، صفحه 69-78]
-
عطارزاده، مجتبی
تأثیر آسیب نهاد خانواده در فضای مجازی بر هویت ایرانی [دوره 5، شماره 35، 1396، صفحه 29-54]
-
عقبی مالفجانی، فاطمه
مزایای برجسته استفاده از رسانههای اجتماعی، در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 39-52]
-
علیآبادی، دکتر گیتا
رابطه میان مصرف رسانهای، سواد رسانهای و مشارکت سیاسی [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 33-46]
ف
-
فراهانی نیک، حسین
مقایسه تطبیقی «اسامی شخصیتهای مجموعههای تلویزیونی» و «اسامی موالید» [دوره 5، شماره 32، 1396، صفحه 47-58]
-
فرجی، سجاد
نژاد، قومیت و تحلیل محتوای رسانههای ورزشی: یک تأمل انتقادی [دوره 5، شماره 36، 1396، صفحه 63-80]
-
فرخی، زهرا
خبرنگاری خلاق در عصر رسانههای اجتماعی [دوره 5، شماره 36، 1396، صفحه 43-50]
-
فرهنگی، محمدمهدی
واکاوی مفهومی پوسترهای سیاسی در ایران، از منظر مکتب فرانکفورت [دوره 5، شماره 29، 1396، صفحه 19-34]
ق
-
قاسمزاده، حسن
تأثیرگذاری بر افکار عمومی در مدیریت بحران، از طریق روابط عمومی مدرن [دوره 5، شماره 30، 1396، صفحه 45-58]
-
قجر، شبنم
بررسی نقش رسانه بر میزان فرهنگ عمومی [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 63-70]
-
قدکساز خسروشاهی، یوسف
چالشهای ورود به صنعت ماهواره در ایران [دوره 5، شماره 32، 1396، صفحه 9-18]
-
قنبری، سعید
کارکردها و رویکردهای رسانه در مدیریت بحران [دوره 5، 30 و 31، 1396، صفحه 27-38]
-
قنبری، سعید
مدیریت تعمیم برند در سازمانهای رسانهای [دوره 5، 30 و 31، 1396، صفحه 71-77]
ک
-
کرمی، غلامحسین
رسانه پویانمایی: آگاهیبخشی و ادراک محیطزیست [دوره 5، شماره 33، 1396، صفحه 27-40]
-
کروبی، مهدی
نقش رسانه در برندسازی مقصدهای گردشگری سلامت [دوره 5، شماره 36، 1396، صفحه 19-30]
-
کریمی، کیانوش
بازیوارسازی و نقشآفرینی آن در رسانههای اجتماعی [دوره 5، شماره 33، 1396، صفحه 11-26]
-
کریمی، محمدهادی
تأثیرات رسانه در تربیت فرزندان و سبک زندگی آنان در خانواده [دوره 5، شماره 38، 1396، صفحه 67-76]
-
کشاورزیان، مهدی
مدیریت رسانهای در سازمانهای غیررسانهای [دوره 5، شماره 32، 1396، صفحه 59-68]
-
کهنسال، سعید
تأثیر استفاده از رسانههای جمعی بر میزان آگاهی جوانان از هویت ملی و فرهنگی [دوره 5، شماره 38، 1396، صفحه 57-66]
گ
-
گنجی، معصومه
نقش مدیریت رسانهای تولیدات تلویزیونی برانتخاب شناختی برنامهها از سوی مخاطبان [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 9-32]
م
-
مازندرانی، حبیب الله
تبیین ضرورت ارتقای سواد رسانهای مبتنی بر سنتز پژوهی [دوره 5، شماره 38، 1396، صفحه 9-24]
-
مایلی، محمدرضا
واکاوی مفهومی پوسترهای سیاسی در ایران، از منظر مکتب فرانکفورت [دوره 5، شماره 29، 1396، صفحه 19-34]
-
محمدی، زهرا
بررسی ارتباطات و رسانه از منظر امام علی (ع) در نهجالبلاغه [دوره 5، شماره 32، 1396، صفحه 29-46]
-
محمدی، زهرا
بررسی ترویج سند تحول بنیادین آموزشوپرورش، در مجلات رشد معلم در سالهای 1390تا 1395 [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 11-22]
-
مسعودی، سارا
چگونگی طراحی کمپین سیاسی هوشمند [دوره 5، شماره 29، 1396، صفحه 35-42]
-
مشرقی، محسن
الزامات کلیدی بهکارگیری مدل تأمین مالی جمعی برای تولیدات رسانهای [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 75-87]
-
مشرقی، محسن
نوآوری رسانهای؛ چیستی، چرایی و چگونگی [دوره 5، شماره 35، 1396، صفحه 55-64]
-
معما، پوریا
مدیریت تعمیم برند در سازمانهای رسانهای [دوره 5، 30 و 31، 1396، صفحه 71-77]
-
معیری، حمید
گذر از روابط عمومی مدرن به پست مدرن [دوره 5، شماره 30، 1396، صفحه 25-32]
-
ملکی، راحله
نقش رسانه در برندسازی مقصدهای گردشگری سلامت [دوره 5، شماره 36، 1396، صفحه 19-30]
-
مهمانلی، مهران
بررسی نقش رسانه بر میزان فرهنگ عمومی [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 63-70]
-
موحدی نیا، رضا
بررسی ارتباط سبک شخصیت و شایستگی مدیران رسانه با اثربخشی مدیریتی [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 53-62]
-
موسوی، فهیمه سادات
تأثیر استفاده از رسانههای جمعی بر میزان آگاهی جوانان از هویت ملی و فرهنگی [دوره 5، شماره 38، 1396، صفحه 57-66]
-
موسوی خامنه، مریم
رابطه میان مصرف رسانهای، سواد رسانهای و مشارکت سیاسی [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 33-46]
-
مولائی، سید محمد
ارائه مدل تقویت هویت ملی جوانان، با استفاده از ظرفیتهای شبکههای اجتماعی داخلی [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 23-40]
-
میرزا ابوالحسن خان ایلچی، محسن
کاربست رسانه های نوین در روابط عمومی مالی [دوره 5، شماره 30، 1396، صفحه 7-24]
-
میر سعیدی، سید حامد
نقش رسانههای اجتماعی در جلب رضایت اربابرجوع سازمانها [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 47-56]
ن
-
ندائی، امیر حسن
آسیبشناسی سیاستهای سازمانهای مسئول در زمینه توسعه انیمیشن ایران [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 77-88]
-
نصیرایی، احمد
خودارجاعی از سوی سیاستمداران در توییتر: راهکارهایی جهت تطبیق با 041کاراکتر [دوره 5، شماره 29، 1396، صفحه 51-66]
-
نصیرایی، احمد
تأثیرگذاری بر افکار عمومی در مدیریت بحران، از طریق روابط عمومی مدرن [دوره 5، شماره 30، 1396، صفحه 45-58]
-
نعمتی انارکی، داوود
رابطه فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی کارکنان، شبکه بینالمللی خبر [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 21-38]
-
نقیب السادات، سید رضا
نقش مدیریت رسانهای تولیدات تلویزیونی برانتخاب شناختی برنامهها از سوی مخاطبان [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 9-32]
-
نوبری، علی
بررسی تأثیر استفاده از اینترنت بر پیشرفت تحصیلی [دوره 5، شماره 32، 1396، صفحه 19-28]
-
نوری محب، صابر
الزامات کلیدی بهکارگیری مدل تأمین مالی جمعی برای تولیدات رسانهای [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 75-87]
-
نوری محب، صابر
نوآوری رسانهای؛ چیستی، چرایی و چگونگی [دوره 5، شماره 35، 1396، صفحه 55-64]
و
-
واقف، فاطمه
بررسی تأثیر رسانه جمعی بر توانمندسازی زنان استان تهران [دوره 5، 30 و 31، 1396، صفحه 39-50]
-
وصالی، لیلا
فضای مجازی فرصت بازگشت را از افراد میگیرد [دوره 5، شماره 33، 1396، صفحه 5-10]
ه
-
همایون، محمد هادی
ارائه مدل تقویت هویت ملی جوانان، با استفاده از ظرفیتهای شبکههای اجتماعی داخلی [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 23-40]
ی
-
یمینی فیروز، مینا
عوامل موفقیت رسانههای مجازی و مقایسه آن با رسانههای مکتوب [دوره 5، شماره 35، 1396، صفحه 65-80]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد